راهبری هلدینگ

در عمومی ترین تعریف، حاکمیت شرکتی (Corporate Governance) یعنی مجموعه ای از قوانین، رویه ها و فرآیندهایی که توسط آن، یک شرکت هدایت و کنترل می شود.حاکمیت شرکتی نقش مهمی در تضمین عملکرد روان شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های هلدینگ ایفا می‌کند.

در عین حال که پیاده سازی اصول و رویه های فوق برای هلدینگ ها، یکی از اقدامات مهم و پایه ای برای کارا شدن عملیات محسوب می شود، آگاهی یافتن به موقع از نتایج اقدامات شرکت های زیرمجموعه نیز به همان اندازه مهم و حیاتی است. مدیران به اطلاعات دقیق و به روز نیاز دارند تا تصمیمات آگاهانه ای بگیرند که باعث موفقیت و رشد شود.

این درحالی است که دسترسی سریع و بموقع به اطلاعات شرکت های زیر مجموعه اغلب به دلیل پراکندگی جغرافیایی آنها دشوار بوده و بدون داشتن زیر ساخت لازم، بشدت زمان بر و تکرار پذیری بدون خطای آنرا گاه ناممکن می سازد.

نرم افزار مدیریت هلدینگ (HMS)

نرم افزار مدیریت هلدینگ (HMS) ابزاری کارآمد و مبتنی بر نرم افزار است که همانند یک دستیار قابل اعتماد، به مدیران ارشد هلدینگ ها امکان جمع آوری و دسترسی آنی به اطلاعات شرکتهای زیر مجموعه را در هر کجا که باشند، فراهم آورده و امکان تهیه و تدارک گزارشات حرفه ای را برای کنترل نتایج عملکرد و تصمیم گیری بموقع را فراهم می سازد.

راه کار مدیریت هلدینگ، یک راه حل نرم افزاری پیشرفته است که برای ساده سازی و تقویت حاکمیت شرکتی طراحی شده است. تنها با چند کلیک، مدیران می توانند به داده ها از هر نقطه از جهان دسترسی داشته باشند، اطلاعات عملکرد را جمع آوری کرده و به شاخص های قابل اندازه گیری تبدیل کنند و تحلیل و تفسیر اطلاعات را برای مدیران ساده تر می کند

تماس با ما

آماده سازی فرم
لطفا صبر کنید

فرم ساز آسان

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فربنیان می باشد.
× گفتگوی آنلاین